piątek, 28 grudnia 2012

Imagin +18 Hazza cz. 1

Właśnie wybierałam się do mojego przyjaciela. Zadzwonił do mnie ,że muszę koniecznie przyjść.
  ***
 Stanęłam przed jego drzwiami , zdążyłam zapukać a one się otworzyły. W nich stał uśmiechnięty od ucha do ucha Harry.
-Cześć T.I  ;) - przytulił się do mnie , a ja odwzajemniłam.
-Hej , hej.
-Chodź na górę. :)
-Okej , a nie ma chłopaków.?
-No właśnie wyszli.
Kiedy wchodziłam po schodach , czułam jakby Harry się patrzył na mój tyłek, ale nie przejmowałam się tym , bo to chyba normalne u chłopaka. Weszłam do jego pokoju , a on od razu za mną przy tym zamykając drzwi na klucz.
-Harry , po co zamknąłeś drzwi na klucz.? - spytałam wskazując ręką na wymienioną wcześniej rzecz.
-Po to ,żebyś mi nie uciekła .. - uśmiechnął się i poszedł opuścić zasłony
-Harry , co ty robisz.? o.O Heh
-Mam dla Cb niespodziankę , tylko musisz robić wszystko co Ci każę ...
-Ee, okeej...
-Połóż się na łóżko.
-Ale po co . ?
-Masz wykonywać moje polecenia.! - powiedział już troszkę podniesionym tonem
-Dobrze. - zrobiłam tak jak mi kazał
-Teraz masz zamknąć oczy i masz się wgl nie przejmować tym co Ci będę robił.
-Ale co Ty będziesz mi robił.
-Heh , zamknij oczy
-No dobra. - wykonałam kolejne jego polecenie
-Spokojnie , ja Ci nic strasznego nie zrobię , dlatego nie otwieraj oczu...- powiedział Harry i czułam jak usiadł na moim brzuchu.Zaczął zdejmować mi bluzkę , ale tak jak mnie prosił mój przyjaciel , nie otwierałam paczadeł. Następnie zaczął rozpinać mi stanik.
-Harry , zostaw.! - otworzyłam oczy i sięgnęłam po bluzkę. Harry się zamachnął i uderzył mnie ręką w policzek. Może mnie to za bardzo nie bolało , ale zaczęły mi łzy lecieć , bo... To nie jest ten Harry.
-Chyba się nie rozumiemy ... - oznajmił i ściągnął siłą ze mnie stanik. Złapał mnie za nadgarstki i uniemożliwił ruch.Zaczął mnie namiętnie całować , nie odwzajemniłam tylko ugryzłam go w język.
-Co ty kurwa robisz.?! Krew mi leci przez Cb suko.! - uderzył znowu mnie w buzie .- Co ty odpierdalasz ..?!
-Jaa...
-Co Ty .?! Kim Ty jesteś .?!
-Człowiekiem ... ?
-Moją dziwką
-Harry , proszę nie. Przestań. Chcę iść do domu.
-Pójdziesz jak wrócą chłopaki.
-Coo .? Czyli kiedy .?
-Pojutrze. - podszedł do mnie i przycisnął mnie do ściany. Zaczął mnie całować po szyi.
-Zostaw mnie.! - popchnęłam go i podbiegłam do drzwi , próbując je otworzyć,ale były zamknięte na klucz.
 -Niegrzeczna z Ciebie dziewczynka... Chodź do mnie.
-Spierdalaj. Otwieraj te cholerne drzwi
-Ale kochanie , mówiłem Ci ,że masz się słuchać swojego pana.
-Czyli kogo .?!
-Heh. Nie wiem czy wiesz , ale Ty jesteś moją dziwką i  będziesz robiła wszystko co Ci każę , a ja jestem Twoim panem.
-Lecz się. Podać Ci numer do psychiatryka .? Poczekaj tylko wyjmę telefon.
Podeszłam do telefonu , który leżał na szafce obok łóżka , na którym leżał Harry. (skomplikowane ) Kiedy sięgałam po komórkę , Hazza złapał mnie za rękę i pociągnął tak ,że spadłam na niego. Rolę się zamieniły. Ja byłam pod 'gwałcicielem' ( w sumie to tak mogę go nazwać ) Dotykał mnie każdą częścią swojego ciała. Strasznie dyszałam.
-Podoba Ci się , he .? - uśmiechnął się , czułam jak jego członek robi się twardszy. Zamruczałam,  a Harry się zaśmiał. Zaczął rozpinać moje spodnie , a ja się zaczęłam 'rzucać'
-Zostaw mnie ty cholerny zboczeńcu.! -,-
-Każde ma swoje hobby. Przepraszam , ale tak na mnie działasz... Chodź tu. - wstał i pokazał ,żeby podeszła do niego.
-Po co .?
-Kurwa jak Ci mówię , to masz to robić.! - bałam się go. Nie wiedziałam co może mi zrobić. Na co go w tej chwili stać. Wstałam z łóżka i podeszłam do niego. -klęknij - wydał mi kolejne polecenie.



                _____________________
O kurwa. ;p Po co ja to napisałam .?
No dobra... Ze mną jest już coś nie tak. ;p
Jest część 1 'troszkę' zboczonego
imaginu. Nie długo pojawi się 2 część. A rozdział
dodam , nie wiem kiedy. ;p
Mam nadzieję ,że się Wam podoba. ;)
Dziękuję. Dobranoc. :*







11 komentarzy:

  1. Zboczeniec z cb ... no ale trudno :) dawaj dalej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma hobby. Nie moja wina ,że to tak na mnie działa hahah. Słowa Harry'ego . :p

      Usuń
  2. Czekamy na rozdział zboczeńcu... i na kolejną część. xx :D
    + Zapraszam tutaj
    http://withyoueverythingisokay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. druga część może pojawi się jeszcze dziś. A rozdział w tym tygodniu na pewno. ;p

      Usuń
  3. Haha. Dobre. Ryśka jest supr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Troszke zboczone``???? Chyba troszke więcej niż troszkę!!! Ale i tak zajebiste ;) ! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne . Bardzo mi się podoba jak piszesz nawet zboczone ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne!!! - Ziallka

    OdpowiedzUsuń