piątek, 28 grudnia 2012

Imagin +18 Hazza cz. 2

- Klęknij. - wydał mi kolejne polecenie. Uklęknęłam przed nim. -grzeczna dziewczynka. I masz być taka do końca. - uśmiechnął się
-Ale... Co ja mam robić .? - powiedziałam załamanym głosem ,szczęka aż mi się trzęsła ze strachu. Po prostu nie chciałam , bałam się. Nie wiem czego.  To będzie mój pierwszy raz i nie chcę się rozdziewiczyć w taki sposób.
-To nie wiesz .? To twój pierwszy raz .? - spytał zdziwiony.
-Tak. - powiedziałam nie pewnie
-To zrobię tak ,że swój pierwszy raz , zapamiętasz do końca życia. - Popatrzyłam na niego przerażona. - Oj T.I ( w zdrobnieniu ) Nie bój się. Jak będziesz grzeczna to nie będzie bolało. A teraz skoro to twój pierwszy  raz masz mnie bardzo seksownie rozebrać. No dalej.
-Jesteś zwykłym draniem.! Jak ja mogłam się z tobą przyjaźnić.?! Brałam Cię za najlepszego przyjaciela.! -,-
 -Oh skarbie , po tym co dla cb zrobię nadal będzie miała - podniósł mnie za szyję i czule pocałował. Po chwili jego ręce powędrowały na mój tyłek. Zaczął błądzić po nim strasznie. Wzięłam jego ręce i je pokierowałam tak ,że nie dotykały mojej pupy.
-Jaram się Tobą bardziej niż mleczykiem z Epoki Lodowcowej- pierdolnął z kosmosu Hazza
-Co ty brałeś .? Kokainę .? Wypuść mnie... ;/
-Dobra koniec tej zabawy. Dawaj rozbieraj mnie i tańcz dziwko.
Zaczęłam przed nim kręcić dupą. Podeszłam do niego i go namiętnie pocałowałam. Przymusowo. Trzymałam ręce na jego wyrzeźbionej klacie. Czułam jak się uśmiecha przez pocałunek. Rozpięłam jego koszulę i szybko się jej pozbyłam. Zaczęłam całować jego kaloryfer.
-Jesteś niesamowita...
 Zaczęłam miziać jego ciało i macać bicepsy. Znowu go namiętnie pocałowałam jeszcze lepiej niż wtedy. Zaczęłam rozpinać jego guzik od spodni. Zbierały mi się już łzy do oczu ,z myślą co mu zaraz zrobię.
-Oh.. Widzę jak się starasz , daję Ci na chwilę wolne.
Od razu gdy to usłyszałam pobiegłam do łazienki , która znajdowała się w jego pokoju.
  
_______________
O kurde.. Ale ze mnie zboczuch.! Haha
Taka krótka ta 2 część. Wybaczcie , ale czas... ;p
Podoba Wam się.?
Pisać 3 część .? ;d
Wasz wybór.;* Proszę o komentarze i zapraszam
do obserwowania.;3 Haha
Kotki moje kochane.:*



12 komentarzy:

  1. PISAĆ CZĘŚĆ 3! KONIECZNIEEE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol, haha. Dawaj, pisz 3. Jetem ciekawa co kryje się jeszcze w Twojej głowie .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. PISZ I DODAJ JUTRO O 8:02 ma BYĆ trzecia część!!! BEZ DYSKUSJI! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz 3 no juz dawaj kocham ten blog.Jesteś niesamowita.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww.;3 Dziękuję , Ty też , bo czytasz GO . <3

      Usuń