poniedziałek, 3 grudnia 2012

Rozdział 2

Doszliśmy na plażę. Za daleko to my nie mamy. Było całkiem sporo ludzi. Rozłożyliśmy się blisko morza, chociaż to był zły pomysł, ponieważ nie daleko nas leżeli jacyś chłopcy, którzy byli dość głośno, ale my też niczego sobie… Zdjęłam z siebie ubranie pozostając w stroju kąpielowym:  kliknij, a Natalie miała ten: kliknij.
-Jakie ciałka… – słyszałyśmy jak sobie szeptali tamci chłopaki, ale jak się popatrzyłyśmy w ich stronę, cała piątka odwróciła głowę w inną stronę myśląc ,że nie było tego widać. Will i Chris wgl się tym nie przejęli. To chyba dobrze… :D Zaczęłam się opalać , a po chwili dołączyła do mnie Natii. Natalie chłopak, poszedł się kąpać, a szperał coś w mojej torbie.
-Co szukasz?
-Kremu.
-Do rąk? o.O
-Nie, do opalania.
-A, mówisz o olejku? Tylko taki mam – podałam mu do ręki.
-Dzięki, a posmarujesz mnie? ^^
-Oczywiście.
Położył się na brzuchu, a ja usiadłam na jego tyłku i wcieram w niego olejek. Zaczął wydawać niepotrzebne dziwne odgłosy.
-Kotek , co ty robisz? Haha.
-Oh… Uwielbiam jak we mnie wcierasz olejek. Czuję jakby to było coś białego. Czuję… – zrobiłam pytającą minę. – Czuję jakby to była sperma…
-Jesteś obleśny! Uciekaj mi stąd! - zeszłam z niego oburzona i położyłam się na plecach.
-Oh. Tyyy. ;P  - położył się na moim brzuchu i zaczął mnie całować po szyi. Nie powiem. Podobało mi się! :D
-Ej no! Ale nie róbcie tego na plaży! Hahah – zaczął krzyczeć Will i wszyscy popatrzyli się w naszą stronę.
-Wstań ze mnie szybko… – zaczęłam go odpychać. On się zaczął śmiać i wskoczył do wody… Super. Gadał coś na ucho Willowi. Zaczęli iść w naszą stronę przy tym się szczerząc. Wiedziałyśmy ,że chcą nas wrzucić do wody, więc zaczęłyśmy uciekać. Ona pobiegła w stronę tych pięciu… Którzy ciągle się na nas gapili, a ja w drugą stronę. Kiedy się na nią popatrzyłam, zobaczyłam jak wpadła na parawan i się wywróciła na jednego z loczkami. Zatrzymałam się i zaczęłam się śmiać , przy tym mnie złapali. Will zobaczył jak leży z głową w piachu, zaczął się z niej śmiać. Wziął ją na ręce i wrzucił do wody tak jak mnie Chris. Byłyśmy już całe mokre , więc zaczęłyśmy pływać z chłopakami. Doszła do wody tamta piątka, ciągle się na nich patrzyłam czasami nasze spojrzenia się spotykały. :D Zaczęłam nurkować i wpadłam na kogoś. Szybko wydostałam się na powierzchnię.
-Yyy. Przepraszam. Po prostu, nie otwieram oczu pod wodą i wiesz, nie widziałam cię no i... – przerwał mi.
-Doobrze. Spokojnie. :D Nic się nie stało haha. :D Czemu się zrobiłaś taka czerwona? :P – zapytał uroczy blondyn.
-A no bo wiesz. Tak jakoś. Gorąco, pewnie się opaliłam na twarzy… Haha.
-Haha, tak, pewnie tak. :P Wgl to jestem Niall. ;)
-Gabrielle. ;) Ok wiesz ja lecę do mojej paczki. ;D Paaa – pomachałam mu i odpłynęłam.
Natalie z Willem

Ja z Chrisem

Piątka chłopaków

4 komentarze: