środa, 19 grudnia 2012

Rozdział 12.

Dojechaliśmy pod dom One Direction.
-Okej. To ja może wrócę z Nati na piechotę. :)
-Okej. Jak chcesz. No to pa. :* - Dał mi buziaka i odjechał.
Stanęłam przed ich drzwiami i się tak trochę stresowałam. Nie wiem czemu , tak jakoś. :p W końcu się odważyłam i zapukałam. Nie dostałam odpowiedzi. Zapukałam więc jeszcze , ale niestety też nic nie zadziałało. Drzwi były otwarte , więc postanowiłam wejść. Na kanapie siedział Harry , Louis , Niall i Liam.
-A to nie łaska mi otworzyć drzwi .?? :p - spytałam stojąc za nimi
-Oo Już jesteś .? ;D- przytulił mnie Lou
-Grr. Dusisz.. ;d A gdzie moja siostra.? :)
-Jest na górze , bierze prysznic. - oznajmił Horanek
-A no dobra. To ja poczekam ;)
Usiadłam obok Harry'ego
-Co tam Harry powiesz ciekawego
-Nic.
-Aha... Will wyjechał już nie jest z Natalie. ;)
-No i po co mi to mówisz .?? Co mnie to obchodzi
-W sumie to... Nie wiem. lecę na górę... -,-
Wstałam i ruszyłam tam gdzie 'planowałam'
Z persp. Hazzy
-Stary , zachowałeś się chamsko... Jej na Tobie zależy , stara się z Tobą pogodzić , zbliżyć się do cb , a ty ją tak olewasz ... - zaczął Louis
-No wiem. Ale to tak specjalnie... Jak ona tak ciągle będzie za mną chodziła , starała się być miała
-Ale ona jest dla cb miła - wtrącił się Niall
-Oj cicho. To wtedy się bardziej do siebie zbliżymy... :D
-Nie wiem czy to dobry pomysł - odezwał się Daddy
-Oh. Liam ... Tobie jak zwykle coś nie pasuje... :p Będzie dobrze. ;D
Z pers. Gabrielle
Weszłam do pokoju Niall'a  , w którym na łóżku leżał Zayn
-O cześć Zayn.:) - przywitałam się , chciałam się pochylić nad łóżkiem i go pocałować policzek , ale ten mnie złapał za ręce i wylądowałam na nim. Zaczęliśmy się śmiać. Położyłam się obok niego.
-A Wam co tak wesoło .?! :D - krzyczała do nas Natalie z łazienki
-A nie nic. ;d A wgl co tam u cb Zayn.? ;d - spytałam go czochrając mu włosy/
-Co ty robisz .?!!!!! Ja cię zabiję .! Zepsułaś mi fryzurę .! Hahaha :D
-Sorry .! Hahaha
-Jak Cię dorwę.
Zaczęłam uciekać. Zbiegłam na dół. Chłopaki o czymś tam gadali ,ale nie byłam tym przejęta. Chciałam wykorzystać okazję i schować się za Harrym ' żeby mnie obronił ' Ta.. Heh. :D
-Harry obroń mnie, on chcę mnie zabić.! ;D Hahaha - śmiałam się w niebo głosy.
-Nie będę płakać...
-Okej. - powiedziałam to obojętnie , a Zayn mnie złapał. Wziął mnie na ręce i przy chłopakach pocałowałam go namiętnie w usta. Nie chciałam tego ,bo nic do niego nie czułam ani nic... Widziałam jak Harry wstał z kanapy i wyszedł gdzieś na dwór. Faktycznie zachowałam się chamsko. Zayn zabrał mnie do pokoju Nialla , była tam już moja siostra ubrana i ogólnie.
-Kto tak trzasnął na dole drzwiami .? o.O - spytała
-Harry.. Wkurzył się chyba.
-Na co znowu .?
-Bo go pocałowałam...
-No to się wkurzył , powinien się cieszyć. Czyli jesteście razem .? :D
-Można powiedzieć ,że tak ... - oznajmił Zayn
-Czekaj Natalie , bo my się chyba nie zrozumieliśmy ... Ja pocałowałam Zayn'a , a nie Harry'ego ...
-CO.?! Alee.. Jak to .? - ściszyła ton
-Tak jakoś wyszło...
-Eh.. A jak byłaś w domu , był Will. ?
-Nie, wyjechał...
-Szkoda. Dałabym mu jeszcze jedną szansę. Gabi , ja go kocham.
-Ale... Zayn przepraszam na chwilę , ale musimy porozmawiać.
-Spoko. ;* - dał mi buziaka w policzek i wyszedł z pokoju
-Ale on Cię uderzył... Przezywał Cię i ty chcesz mu dać jeszcze jedną szanse.?!
-A ty dałaś Chrisowi .??
-Noo tak... Okej jak chcesz. To zadzwoń do niego.!
-Ok. Ale tutaj .?
-TAK.!
Wykręciła numer , widziałam  na jej twarzy stres .? ;p Wzięła na głośny mówiący.
Perspektywy Natalie.
ROZMOWA

-Cześć Will
-Cześć... Co chcesz.?
-Chciałam Ci dać jeszcze jedną szansę
-Hahah - usłyszałam także śmiech jakieś dziewczyny
-Jest ktoś z Tobą .?
-A ty jesteś u Niall'a .?
-Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.
-No fajnie. A więc tak jestem z kimś. Ty masz Nialla , ja mam Klaudię .
Miałam łzy w oczach. Rozłączyłam się i zaczęłam ryczeć.
-Gabrysia , ona już kogoś sobie znalazł...
-Oj nie przejmuj się ... Nie jest Cb wart.
-Dobra nie ważne...
-Ej , ej masz Horanka. - 'pocieszyłam ją' a ona się uśmiechnęła . :>



                                                       _______________
                     Dziś nawet taki długi. ;d Bo wczoraj nie dodałam. Przepraszam , ale nie
                          miałam czasu. Mam nadzieję ,że rozdział się spodoba. ;3
                         Życzę Wam miłego wieczoru.! <3 ;3 Kocham Was.! :D


                         


             

12 komentarzy:

  1. Kochanieee, W TAKIM MOMENCIE! :O
    Jutro ci za karę narobię przypału przy wiesz kim, hahahahahahah. <3
    marrymeharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niee.! Juz wystarczy ,że mnie przy nim wywaliłaś i na niego popchnęłaś .! :D

      Usuń
    2. Niezła jest !!! I ty jej jescze nie zabiłaś ! < zdziw > Ja bym jej za coś takiego nie wiem co zrobiła !!!

      Usuń
  2. Kochana świetnieeeee!!!!! Ja chcę nextaa!!! :**
    http://crazydirectionersaboutharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien się pojawić jutro. Ale nic nie obiecuję ;* :D

      Usuń
  3. *_____________________* dalej :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie dalsza część. ;p Tak mi się wydaję :*

      Usuń
  4. Następny prosimy i przy okazji tutaj zapraszam : )
    http://onedirectionareallforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAJEBISTY MASZ BLOG !!!!! DAWAJ DALEJ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie mam weny , ale postaram nie długo dodać. :p

      Usuń
  6. Czytam to sobie i po prostu samo mi się w wyobraźni tworzy. Kocham Cie za to jak piszesz.!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń