poniedziałek, 17 grudnia 2012

Rozdział 11 ;3

Dojechaliśmy do domu. W podziękowaniach za podwiezienie mnie, dałam Louisowi całusa w policzek. ;)
-Przyjechać po Cb przed 16 ??
-Nie , Chris mnie zawiezie . :)
-Okej. Jak chcesz. To do zobaczenia. :)
Pomachałam mu jeszcze i weszłam do środka. Siedział tam Chris i Will ??
-Co ty tu jeszcze robisz .?! - naskoczyłam na chłopaka Natalie
-No ja ch...
-Wynocha mi stąd .! - byłam cholernie wkurzona , a mój chłopak się ze mnie śmiał. Posłałam mu groźne spojrzenie. William wstał i złapał mnie za nadgarstki, ale ja się oczywiście wyrwałam ( Oh yeah.! Jestem mocna.! ;d )
-Postanowiłem jej dać jeszcze jedną szansę
-Oh. Doprawdy .?? Ale to chyba ona powinna Ci dać drugą szanse , a nie ty jej. W sumie to nie powinna Ci dawać drugiej szansy.. - ostatnie zdanie wyszeptałam
-Dobra.! Wiesz co ?? Mam Was wszystkich dosyć. Wyjeżdżam.! -,- - oznajmił wkurzony i poszedł na górę się pakować.
-Tylko na to czekałam .!!! - krzyknęłam jak wchodził po schodach
-Zachowałaś się troszkę podle ... - wymądrzał się mój chłopak
-Yhh... A ty co ..?? Już nie jesteś na mnie wściekły .? Nie mogłeś po mnie wczoraj przyjechać co ...?
-Jakie wczoraj? Po pierwsze 1 w nocy była czyli dzisiaj, a po drugie nie miałem siły
-Dobra..
-A kanapa była wygodna .?  :D heh
-Jaka kanapa .? o.O - spytałam zdezorientowana
-No tam gdzie spałaś...
-Ee.. A .. Tak , tak. :) A tak serio , jak mam być szczera to spałam z Harrym...

-Słucham.??
-Jestem szczera wobec Ciebie , jeszcze masz problem
-Yyy... Tak? Hello ... Spałaś z jakimś innym mężczyzną ?? Tss. Mężczyzną jakimś gnojem , który myśli ,że jeśli jest sławny to może każdą mieć , będzie kupywał jej prezenciki drogie i potem ją rzuci ...- wtedy uświadomiłam sobie ,że to w sumie może być prawda... Każdą może mieć ...
-No tak , ale ja z nim tylko spałam  na jednym łóżku. Do niczego nie doszło. :) - Chris przybliżył się do mojej buzi i mnie cmoknął.
-Kocham Cię - szepnął
-Ja Ciebie też. :) Idę wziąć prysznic i się przespać. ;)
-No okej.
Jak powiedziałam tak zrobiłam.
Z perspektywy Natalie.
Zobaczyłam ,że Harry coś czuję do Gabrysi, chciałam z nim porozmawiać.
-Harry , możesz na chwilkę. ? :)
-Tak. :) - wymusił uśmiech
Udaliśmy się do kuchni.
-A więc o czym chcesz ze mną porozmawiać .?? - spytał z poważną miną
-Oj, nie wygłupiaj się, wiem ,że coś czujesz do mojej siostry.
-Skąd Ci to przyszło do głowy .??
-Podoba Ci się .?? Podoba Ci się w niej figura .? Charakter .? Oj powiedz noo. :)
-No nie wiem.. Chyba coś do niej czuję .? Nie no nie wiem na prawdę. To pewnie głupie zauroczenie , poza tym ona ma chłopaka. Nie mam u niej wgl szans..
-Taki chłopak jak nie chłopak. Taki jak mój..;/
-Dobra nie ważne. Chodź do chłopaków.:)
Z persp. Gabrysi
Obudziłam się o 15.
Poszłam się umyć i przebrałam się w TO. Chciałam dobrze wyglądać. :D Zeszłam na dół zastałam tam mojego chłopaka.
-Williama już nie ma .?
-Nie wyjechał z 1 godzinę temu.
-A okej. Zawieziesz mnie do chłopaków na chwilę .?
-Po co .?
-Muszę zawieźć ciuchy dla siostry.
-Okej to chodź teraz.
-Ok
Poszłam jeszcze po ciuchy dla Nati. Wybrałam dla niej TO. W samochodzie czekał na mnie już mój chłopak , usiadłam więc na miejsce pasażera.



                                            __________________
               Mam nadzieję ,że rozdział się podoba. ;) I mam nadzieję ,że będziecie komentować więcej. :>

 Zayn *.* <3


7 komentarzy:

  1. Głupku, 2 razy to samo zdjęcie dodałaś! :P
    GENIAAALNE! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo, ale to bardzo przezajebiste!!! < tak wiem właśnie wyymyśliłam to słowo ale to co ?/ > wracając świetnie piszesz i mam nadzieję że więcej osób bd komentować . Buziaczki :*** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Baardzo Dziękuję. :* Wiele to dla mnie znaczy. <3 Mam nadzieję ,że Tb też. ;3

      Usuń
  3. CUDEŃKO!! :)
    Kocham to :> Mam nadzieję że Gabi będzie z Hazzą ^^
    Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy. :D Znaczy ja Wiem. Ale Wy się dowiecie w swoim czasie. :3 :D

      Usuń
  4. aaaa..... Zaczęłam dziś czytać i dziś kończę tylko fajne piszesz rozdziały +18 więcej takich powinno być.!

    OdpowiedzUsuń