poniedziałek, 24 grudnia 2012

Rozdział 15

Z presp. Gabi
Wracając do domu myślałam nad tym czy mój plan się uda. A mianowicie, chciałam ze swatać go z moją starą dobrą kumpelą ze szkoły. :3 Nazywa się onaa... Perrie Edwards. <3 Też ma swój własny zespół little mix. W sumie to pasowaliby do siebie. :) Jutro , a może nawet jeszcze dziś do niej zadzwonię czy się ze 'mną' nie umówi na ciasto. HYHY. :D Idąc przez park spostrzegłam tam 3 chłopaków siedzących na ławce. Wyglądali na mój wiek , no może trochę starsi... Niestety to była jedyna drogą prowadząca do mojego domu. Zaczęłam iść wolniej. Kiedy już dochodziłam do 'bandy'  przyśpieszyłam tempo. Jeden się na mnie popatrzył , szturchnął swojego kolege/brata (nie wiem) łokciem pokazując głową na mnie. Starałam się nie zwracać na nich uwagi.
-Skarbie.! - jeden krzyknął do mnie , ale ja się nie odwracałam. Szłam dalej. Słyszałam jak biegną w moją stronę.
-Ej no czekaj... - stanęli przede mną tak ,że nie miałam jak przejść. Podeszłam do nich , próbując rękami ich jakoś rozdzielić .? ;p Żeby przejść.
-Oo. Leci na nas. Haha :D - zaczął jeden ryj cieszyć...
-Ej przepraszam , ale muszę przejść.
-Oj. Ale chodź z nami . Po co będziesz tam szła...? - koleś 1/3 złapał mnie za rękę i zaczął iść w stronę ławki , na której wcześniej siedzieli.
-Ej dobra. Zostawcie mnie... - zaczęłam spokojnie do nich przemawiać. Oczywiście troszkę się wyrywając.
-Ej mała... Bądź grzeczna...
-Taa..? Bo co mi zrobisz .?
-Hehe... Tobie jedno Twojej siostrze drugie .
-S-słucham .? - troszkę mnie to zdziwiło gdyż wiedział ,że mam siostrę. Chociaż też może tylko tak zgadł .? o.O
-Oh. Ta Natalie...
-Nie wiem skąd ją znasz , ale macie jej nic nie robić.!
-To był groźba .? Hehe Spokojnie.
Posadzili mnie na ławce.  Dwójka usidła po moich obuch stronach , a jeden nade mną. Rękami głaskał moje włosy.
-Może nie groźba , ale ostrzeżenie... Mój chłopak Was dopadnie...
-Wgl to nie jest groźba ... -,- Ale chodzi Ci o tego chłopaka , który Cię zdradza z moją byłą dziewczyną .? Zobaczy jakie to uczucie jak się kogoś zdradza... - zaczął gładzić moją nogę
-Jak to zdradza.?! Żartujesz chyba sobie... Z kim .?! Zabiję ją i jego.! Kto to jest .?! - Tak strasznie się wkur***** ,że po prostu noo jakiś joke. :p
-Powiem Ci , ale nie teraz.
-Kurwa.! No powiedz do cholery jasnej.!
-Ciii... - położył swojego palca na moich ustach
-Blee. Weź tego obsranego palca. Fu.
-Wgl to chyba muszę znać moją wybrankę , nie .? Jestem David , to jest Drew i Tom ,a ty kochanie .? - złapał mnie za podbródek
-Gabrysia...
-Mmm. Gabriele. A więc Gabrielo wszystko Ci powiem tylko masz tu być jutro o północy. :) Cześć
I poszli...
 David  19 lat
Tom 19 lat
Drew 19 lat


                                                                    _____________
Skąd oni znają Natalie .? Dowiedziecie się
w następnym rozdziale. ;p A wgl. to mam nadzieję ,że
się rozdział podobał. :) Znaczy noo... Ja nie umiem pisać , ale się staram. ;p
Dziękuje za wejścia. ;3 Jesteście wspaniali to mnie motywuję. :D
Dziękuję tym co obserwują mojego bloga i ogólnie czytelnikom. <33
Dziś jest krótki , chyba nie dziwicie się dlaczego.:)
Jeszcze raz chcę Wam życzyć
Wesołych Świąt mordeczkii Wy mojee. :**
  


12 komentarzy:

  1. no pewnie, już się nie mogę doczekać, czekamy na następny .xx

    http://withyoueverythingisokay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG! Zajebiście! Pisz dalej!!! Dodaj dzisiaj nn bo nie przeżyje!!!:*** Grrrr w takim momencie?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Award! <3
    Więcej informacji tutaj:
    http://marrymeharrystyles.blogspot.com/2012/12/liebster-award_25.html
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kolejeny, bo już się nie mogę doczekać, co będzie dalej. :DD szybciutkoo i zapraszam do mnie .xx
    http://withyoueverythingisokay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, czekam na kolejny rozdział z tymi chłopakami, bo zastanawiam się co się stanie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz tak wspaniale ze już nie wiem jak mam komentować.! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo jak Ola Styles!!

    OdpowiedzUsuń